Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dimarts, 12 d’abril del 2011

la visión de Golstone en la prensa árabe tras su retractación -- La visió del jutge Goldstone a la premsa àrab després de la seva retractació

El artículo del Juez Richard Goldstone publicado en el Washington Post en el que se retractaba de las acusaciones en el informe Goldstone de crimenes de guerra de Israel durante la operación antiterrorista "Plomo Fundido" contra el Hamas en Gaza de hace ahora un par de años ha sacudido al mundo árabe y a sus medios de comunicación, como por ejemplo la prensa, que ha reaccionado con la publicación de nuevas teorías conspirativas y viñetas antisemitas aprovechando la identidad judía de Goldstone. Lo podéis leer en Ha`aretz.

En català: l`article del jutge Richard Goldstone publicado en el Washington Post on es retractava de les acusacions al informe Goldstone de crims de guerra d`Israel durant l`operació antiterrorista "Plom Fós" contra el Hamas a Gaza d`ara fa dos anys ha sacsejat el món àrab i als seus mitjans de comunicació, com per exemple la premsa, que han reaccionat amb la publicació de noves teoríes conspiratives i vinyetes antisemites aprofitant la identitat jueva d`en Richard Goldstone. Ho podeu llegir al diari Ha`aretz.

Arxiu del blog