Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

divendres, 4 de febrer de 2011

Miembros del Hamas participan en las manifestaciones anti-Mubarak -- Membres del Hamas participen en les manifestacions anti-Mubarak

El diario egipcio, Al Yawm Al Sabah ha informado de que once terroristas del Hamas han sido detenidos por la policia egipcia cuando se desplazaban hacía el Cairo para participar en las manifestaciones. Nueve fueron detenidos en la ciudad de Suez y otros dos en El Arish.
Según fuentes de seguridad egipcia, es probable que esos once terroristas no viajaran solos y que otros miembros de Hamas hayan conseguido infiltrarse en la península del Sinaí desde el inicio de las protestas en Egipto. Se confirma así pues el desplome de la frontera gazano-egipcia y de un movimiento a la inversa pues muchos presos palestinos y de los Hermanos Musulmanes han conseguido huir de sus cárceles y encontrar refugio en la Franja de Gaza, gobernada por Hamas, que mantiene grandes vinculaciones con la Hermandad musulmana egipcia. De hecho, el Hamas nació en 1987 como el brazo de los Hermanos Musulmanes egipcios en la Franja de Gaza.

En català: El diari egipci, Al Yawm Al Sabah, ha informat de què onze terroristes del Hamas han estat detinguts per la policia egipcia quan es desplaçaven cap al Caire per a participar en les manifestacions de protesta contra el régim d`en Hosni Mubarak. Nou van ser detinguts a la ciutat de Suez i els altres dos al Arish.
Segons fonts de seguretat egipcies, es probable que aquets onze terroristes no viatgessin sols i que altres membres de Hamas hagin aconseguit infiltar-se a la península del Sinaí desde la Franja de Gaza. Es confirma doncs el derrumbament de la frontera gazano-egipcia i d`un moviment a la inversa doncs molts presos palestins i membres dels Germans Musulmans han aconseguit fugir de les seves presons a Egipte i s`han amagat a la Franja de Gaza amb la protecció del Hamas, una organització que manté importants vincles amb els Germans Musulmans egipcis. De fet, el Hamas va nèixer al 1987 com una branca de la Germandat Musulmana egipcia a Gaza.

Fuente -- Font: Arutz Sheva News.

Arxiu del blog