Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

divendres, 11 de juny de 2010

¿Entre dos tierras?

Estimados amigos:
Hace ahora más de dos años, cuando inicié este blog, le puse el título de "Entre dos Tierras" debido a que mi vida transcurre entre Catalunya y Andalucía por motivos académicos desde hace siete años, desde el mes de Septiembre del 2003, momento en el que llegué a Granada con una beca SICUE-SÉNECA, que sobre el papel debía ser para un curso, el 2003-2004, pero que finalmente decidí prolongar: acabé mi licenciatura de Historia en la UGR en Febrero del 2005 y desde Septiembre de ese año estoy con mis estudios de doctorado, con mi tesis doctoral. Sin embargo, todo tiene un principio y un fin. A partir de Septiembre, si no se produce un gran milagro - léase encontrar trabajo -, me instalaré en Catalunya definitivamente y buscaré un trabajo serio, además de intentar acabar lo que me queda de tesis doctoral a distancia, quizás viniendo a Granada un par de veces al año y manteniendo el contacto con mi directora de tesis por teléfono o vía email. En fin... como dijo Cayo Julio César al cruzar el Rubicón en el contexto de la Guerra Civil contra Pompeyo: "alea jacta est".
En català: ara fà una mica mes de dos anys, quan vaig decidir crear aquest blog, vaig posar-li per títol "Entre dos Tierras" perque la meva vida transcorre entre Andalusia i Catalunya des del Septembre del 2003, quan vaig arribar a Granada amb la intenció de gaudir d´una Beca anual SICUE-SÉNECA i després vaig decidir allargar els meus estudis aquí fins ara. Però a la vida tot té un inici i un final i res és per a sempre. A partir de Septembre - sino passa un gran miracle (trobar feina) - retornaré definitivament a Catalunya per a buscar una feina seriosa i provar d´acabar el que em resta de la tesi a distància. Realment, concluir la meva tesi doctoral serà molt més complicat, tenint més complicat l´accés a bibliografía específica, a les fonts primàries i mantenint el contacte amb la meva directora de tesi per telèfon o bé via email. Tanmateix, s´ha de provar i no es pot llançar la tovallola tan facilment. En fi... com va dir Caius Juli Cèsar després de creuar el Rubicó en el contexte de la Guerra civil amb Pompeu: "Alea Jacta Est".

3 comentaris:

David ha dit...

Ánimo y no desfallezcas. Adelante y sigue con tu doctorado, venge.

David ha dit...

Venga, quería decir, que se me han atascado los dedos.

Jaume ha dit...

Estimado David:

Muchísimas gracias por los ánimos! :) Intentaré seguir con mi tesis doctoral a distancia y a ver si es posible liquidarla el año próximo. Al menos lo intentaré y luego ya veremos que pasa :)

Arxiu del blog