Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

diumenge, 16 de març del 2008

La divina comedia

Hace un par de años, para hacerle un favor a un amigo, le compré varios libros de esas típicas colecciones de <<Clásicos de la Literatura Universal>> y ahora me estoy leyendo la Divina Comedia de Dante.
En realidad, mi colega quería desprenderse de los libros y a mi amigo Román y a mi no los dejó a precio de supersaldo. Yo le compré unos diez más o menos y, como estoy liado con la tesina, pensé: ya los leeré cuando tenga más tiempo, ad Kalendas graecas...
Pero ahora ya me he leído dos: "El extraño caso del doctor Jekyll y Mr. Hyde" de J. L. Stevenson y "La Dama de las Camelias" de Alexandre Dumas Jr. No sólo de leer de historia vive el hombre...
En català: fà un parell d´anys un amic meu es va voler vendre una colecció de llibres de "Clàssics de la literatura universal", per a fer-li un favor, el meu amic Román i jo els hi vam comprar els mencionats llibres.
Després de comprar-los, vaig pensar: ja els llegiré quan tingui més temps perquè estic tot liat amb la tesina, ja els llegiré ad Kalendas Graecas...
Ara ja m´en he llegit dos: "L´extrany cas del doctor Jekyll i Mr. Hyde" de J. L. Stevenson i "La Dama de les Camelies" de Alexandre Dumas Jr. A més a més, vaig pel tercer capitol de la part de l´infern de la Divina Comedia de Dante- No sols de llegir història viu l´home...

Arxiu del blog