Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dimecres, 1 de juny de 2011

יום ירושלים

El 28 de Iyar del calendario judío se celebra el "Día de Jerusalén" en Israel, una festividad donde se conmemora la reunificación de la ciudad tras la Guerra de los Seis Días (Junio del 1967). Por gentileza de mi colega Ariel Kanievsky, el autor del blog "Acción por Israel", que me amablemente ha pasado el link, os dejo con la versión rockera de la canción "Yerushalayim shel zahav" (Jerusalén de oro) realizada por el grupo de hard rock israelí "HaYehudim" (los judíos). Espero que os guste.






En català: el 28 d`Iyar del calendari jueu es celebra el "Dia de Jerusalem" a Israel, una festivitat on es conmemora la reunificació de la ciutat després de la Guerra dels Sis Dies (Juny del 1967).Per gentilesa del meu amic Ariel Kanievsky, l`autor del blog "Acción por Israel", que amablement m`ha passat el link, us deixo amb la versió rockera de la cançó "Yerushalayim Shel Zahav" (Jerusalem d`or) realitzada pel grup de hard rock israelià "HaYehudim" (els jueus). Espero que us agradi.

Arxiu del blog