Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dilluns, 2 de maig del 2011

Lara Logan rompe su silencio -- Lara Logan trenca el seu silenci

La periodista sudafricana Lara Logan ha vuelto al trabajo y ha roto su silencio sobre la brutal violación que sufrió el pasado 11 de Febrero en el Cairo mientras estaba informando sobre las celebraciones por la caída de Mubarak y su régimen en la plaza Tahrir. Os dejo con este artículo publicado en el New York Times el pasado 28 de Abril donde se recoge algunas de las declaraciones realizadas por la periodista a su colega Scott Pelley en una entrevista televisada anoche el progama "60 Minutes" de la cadena CBS. A continuación podéis ver los dos vídeos con la entrevista integra a Lara Logan.





En català: la periodista sudafricana Lara Logan ha tornat al treball i ha trencat el seu silenci sobre la brutal violació que va patir el passat 11 de Febrer al Caire mentre estava informant sobre les celebracions per la caiguda d`en Hosni Mubarak i del seu règim a la Plaça Tahrir. Us deixo amb aquest article publicat al New York Times el passat dia 28 d`Abril on es recullen algunes de les declaracions de Logan al periodista Scot Pelley en una entrevista que el programa "60 Minutes" de la Cadena CBS va televisar ahir a la nit. Amunt podeu veure els dos vídeos amb la entrevista integra a Lara Logan.


PD - Agradezco a mi amiga Sol que me mandase el link con ambos vídeos -- Agraïments a la meva amiga Sol perquè em va enviar el link amb tots dos vídeos.

Arxiu del blog