Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dimecres, 5 de gener de 2011

Pallywood vuelve a la carga -- Pallywood torna a la carrega

El pasado Sábado la mayor parte de la prensa española, como por ejemplo El País, citando a fuentes de la extrema izquierda israelí y árabes, publicó la noticia de la muerte de una mujer palestina, Jawaher Abu Rahma, de 36 años de edad, por la inhalación de gases lacrimógenos lanzados supuestamente por el ejército israelí en la localidad cisjordana de Bi`ilin durante una manifestación contra el vallado el dia anterior, el pasado viernes. Pues bien, una investigación interna del ejército israelí indica que dicha mujer no estuvo presente en la manifestación y su muerte se produjo por un cáncer. Además, los diez dias anteriores a su muerte estuvo hospitalizada en Ramallah, siendo así imposible su presencia en la manifestación de Bi`ilin el día antes. Posiblemente, nos encontremos ante un nuevo montaje al más puro estilo Mohammed Al-Durrah. Lo podéis leer en el periódico Arutz Sheva.

En català: el passat Dissabte la major part de la premsa espanyola, com per exemple el País, citant a fonts d`extrema esquerra israeliana i palestines, va publicar la noticía de la mort d`una jove dona palestina, Jawaher Abu Rahma, de 36 anys, el passat divendres a causa de la inhalació de gasos lacrimogens disparats suposadament per l`excèrcit israelià per a dispersar als manifestants contra el vallat a la localitat cisjordana de Bi`ilin. Doncs bé, una investigació interna de l`excèrcit israelià indica que Jawaher Abu Rahma va morir de càncer a Ramallah i que deu dies abans del seu traspàs va estar hospitalitzada en aquesta localitat palestina, sent així imposible la seva participació en la manifestació de Bi`ilin el dia anterior a la seva mort. Posiblement ens trobem davant d`un nou muntatge propagandístic al més pur estil Mohammed Al Durrah. Ho podeu llegir al diari Arutz Sheva.

Arxiu del blog