Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dijous, 7 d’octubre del 2010

Mi lado más punk: un trozo de papel higiénico -- El meu costat més punk: un tros de paper higiènic

Ya tengo decidido mi voto para las próximas elecciones autonómicas catalanas del próximo día 28 de Noviembre, un trocito de papel higiénico para demostrar mi visión sobre la actual clase política. La idea me la dio un amigo mío que sacó su lado más punk en las pasadas elecciones generales del 2008. Además, cada vez que veo la poca seriedad y el populismo de nuestros políticos en entrevistas como esta, me siento más satisfecho de mi elección.
Con todo mi aprecio para nuestra clase política --Amb tot el meu apreci, dedico als nostres polítics, que tan bé han fet la seva feina, la següent cançó:








En català:
ja he decidit el vot per a les pròximes eleccions del 28 de Novembre. Un tros de paper higiènic per a demostrar el meu apreci a l´actual classe política. La idea no és meva, me la va donar un amic meu que va treure la seva vena més punk en les eleccions generals del passat 2008. A més a més, cada cop que vec el populisme i la poca serietat dels nostres polítics en entrevistes com aquesta, em sento molt satisfet de la meva elecció.

Arxiu del blog