Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dijous, 16 de setembre del 2010

Llamadas al boicot y al yihad contra España -- Crides al boicot i al Jihad contra Espanya

Hace un par de días dije que iba a tomarme unas vacaciones para replantear el blog y reformarlo, pero veo que el panorama está lo bastante interesante como para aplazarlas ad calendas graecas... Si esta mañana he comentado el más que claro alineamiento del gobierno de Ankara con el eje teherán-Damasco, ahora llega el momento de hablar de nuevas amenazas yihadistas (léase de atentados terroristas contra civiles) y de boicot contra España por la existencia de una discoteca en la localidad murciana de Águilas con el nombre de "La Meca":




De nuevo la amenaza yihadista vuelve a situar a España en su punto de mira, ahora con el pretexto de la existencia de la discoteca de marras. Desde mi humilde punto de vista, debe quedar claro que esas amenazas no dependen de hechos coyunturales -como puede ser la presencia de tropas españolas en Afganistán o Libano, sino porque para los fundamentalistas islámicos España es sólo Al-Andalus, un paraíso perdido para el Islam que debe volver al redil e integrarse nuevamente en el Dar Al-Islam, es decir los territorios regidos bajo un gobierno islámico. En su visión fundamentalista del mundo, cualquier territorio que en el pasado fue Dar Al-Islam, siempre será un territorio islámico y la misión de los yihadistas es reconquistarlo y la vía es el Yihad:




Por eso, ideas buenistas como la "Alianza de Civilizaciones" son un absurdo porque no existe un socio para llevarla a cabo, pues con los grupos yihadistas e islamistas sólo se pueden pactar hudnas o treguas temporales, que ellos rompen unilateralmente para continuar con las hostilidades. También es una falacia - aunque queda muy bien desde el punto de vista políticamente correcto - afirmar que existe un "islamismo moderado". Eso es una falsedad y a los hechos me remito. Al igual que en el siglo XX no existió un fascismo moderado, un nazismo moderado o un comunismo moderado, ahora tampoco existe un islamismo moderado, pues el islamismo es un movimiento político - basado en un fundamentalismo religioso - que nace a inicios del siglo XX y es un movimiento totalmente antidemocrático y autoritario, donde la democracia es considerada como una depravación occidental y una ofensa a Allah. Esa postura ha sido defendida desde Hassan Al-Banna, el fundador de los hermanos musulmanes, hasta Osama Bin Laden, pasando por la Yihad Islámica, el Hamas y el Hezbollah. Sin embargo, una europa sin un proyecto político claro, con grandes necesidades energéticas y con una clase política que le gustaría ocupar el rol de superpotencia que juega ahora mismo EEUU, siempre se mostrará conciliadora con los movimientos islamistas e intentará vender la moto a la opinión pública europea de que existe un islamismo moderado frente al Islamismo radical, pues las alianzas estrategicas y las necesidades energéticas obligan.

En català: ara fà un parell de dies vaig anunciar que donava unes vacances al blog per a repensar-lo i millorar-lo, però els esdeveniments s´estan posant prou interessants com per a aplaçar les vacances ad calendas graecas... Si aquest matí parlava sobre la deriva islamista del govern turc i el seu apropament a l´eix Damasc- Teheran, ara cal parlar de noves crides al boicot i al Jihad (és a dir, atemptats terroristes contra civils) contra Espanya. El pretext: l´existència a la localitat murciana d´Àguilas d´una discoteca que porta per nom "La Meca":



De nou, el Jihadisme internacional ha tornat a posar a Espanya en el seu punt de mira i això no és per fets cojunturals, com pot ser la presència de tropes espanyoles a l´Afganistan o al Liban, sino perque desde el punt de vista dels fonamentalistes islàmics Espanya només és Al-Andalus, un territori islàmic perdut que cal reconquerir mitjançant el Jihad:



Per això, idees bonistes com l´"Alianza de Civilizaciones" són un absurd, perque ens fà falta un partner de l´altra banda per a poder materialitzar-les. Com també és un absurd la fal.lacia de que existeix un islamisme moderat. Doncs no, tot i que queda molt bé i és un slogan políticament correcte, no és pas veritat. Al igual que no va existir al segle passat un feixisme moderat, un nazisme moderat o un comunisme moderat, avui en dia no existeix un islamisme moderat. Cal recordar als despistats que l´Islamisme és un moviment polític -basat en un fonamentalisme religiós- que neix a inicis dels segle XX i que ideològicament és un moviment totalment reaccionari i totalitari, que concep la democracia com una depravació occidental i un pecat contra Allah. I aquesta tendència ha estat defensada desde Hassan Al-Banna fins a Bin Laden, passant pel Hamas, el Jihad Islàmic o el Hezbollah. Participen en democracia però per a liquidar-les o buidar-les de contingut quan arribin al poder, al igual que van fer els feixistes a Italia o els nazis a Alemanya. La democracia per a ells és una eina, no un fi. Tanmateix, en una Europa sense un projecte polític clar, amb unes importants necessitats energétiques i amb una classe política que li agradaría jugar el rol de superpotència dels EEUU, sempre hi sortiran veus de polítics o intelectuals que es mostrin conciliadors amb els grups islamistes, venent a la opinió pública que existeix un islamisme moderat i un islamisme violent i jihadista. Les necessitats estratègiques i energètiques obliguen.

3 comentaris:

Jaume ha dit...

Finalmente los dueños de la discoteca han optado por cambiarle el nombre ante las amenazas de los fundamentalistas islámicos:

-- Finalment els propietaris de la discoteca han escollit un canvi de nom davant la pressió dels fonamentalistes islàmics:

http://www.vegamediapress.es/noticias/index.php?option=com_content&task=view&id=13933&Itemid=1

Lior ha dit...

Doncs no és una victòria trivial!
De "petites" victòries en "petites" victòries com aquesta fins la victòria final.Nosaltres mateixos...

Jaume ha dit...

Lior, totalment d´acord amb tu. Puc entendre la postura dels empresaris de la disco per tal d´estalviar mals rotllos, però en efecte es tracta d´una nova abaixada de pantalons davant del fonamentalisme islàmic :S

Arxiu del blog