Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dimecres, 8 d’abril del 2009

Berlusconi i els campings -- Berlusconi y los campings

Estimados lectores:
Tras la catastrofe que ha afectado y todavía afecta al centro de Italia, con más de 250 muertos, el presidente del gobierno transalpino Silvio Berlusconi ha aconsejado a los supervivientes, alojados en campamentos de tiendas de campañas, que se lo tomen como si se tratase de un camping de fin de semana. Me parecen unas declaraciones desafortunadas porque no entiendo como se puede comparar el asueto de un fin de semana de camping con una tragedía en la que muchas familias han perdido su casa o a sus seres queridos. En fin... otra metida de pata más de este siniestro personaje. Mi consejo a Silvio es que se retire de la política y se involucre más en el A.C. Milan, que ya hace varios años que no gana el "scudetto".
En català: com tots sabeu, en els darrers dies, el centre d´Italia s´ha vist afectat per diversos terretremols que han provocat més de 250 morts. Enmig d´aquesta catastrofe, al president del govern transalpí Silvio Berlusconi només se li ha acudit comparar la situació dels supervivents, que viuen provisionalment en campaments de tendes de campanya, amb un camping de cap setmana. Les seves declaracions són desafortunades perque no entenc com es pot comparar el descans d´un cap de setmana en un camping amb una tragedía en la que moltes families han perdut casa seva o als seus familiars. Jo li aconsellaría a en Silvio que es retiri de la política i es dediqui més al A.C. Milan, que ja fà alguns anys que no guanya la lliga o "scudetto".

Arxiu del blog