Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dijous, 2 d’abril de 2009

¿Entre tres tierras? -- Entre tres terres?

Estimados lectores:

El pasado Martes solicité una beca para una estancia veraniega de mes y medio en la Universidad de Tel Aviv, con el fin de perfeccionar mi hebreo con un curso intensivo. Aunque veo sumamente difícil que me la concedan, si al final cayese la breva sería genial. Entonces este blog seria entre tres tierras.



En català: benvolguts lectors, el passat Dimarts vaig solicitar una beca que ofereix la Oficina de Relacions Internacionals de la UGR per a passar un mes i mig fent un curs de perfeccionament de la llengua hebrea a la Universitat de Tel Aviv. Certament, vec dificil que me la concedeixin però si caigués la breva sería genial. Llavors aquest blog seria entre tres terres.

Arxiu del blog