Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dilluns, 1 de desembre del 2008

Judeofóbia en Kaos en la red -- Judeofòbia a Kaos en la red

Estimados lectores:
Lean uno de los últimos panfletos judeófobos publicados en la web "hiper-mega-progre", Kaos en la red. Una vez más, una muestra de la ceguera, del dogmatismo y del indisimulado antisemitismo de ciertas corrientes de izquierda. Lo que más me llama la atención es ¿cómo se puede ir de antirracista y difundir tranquilamente en sus webs semejante material judeófobo? El que lo entienda, que me lo explique. En fin... patético el artículo y patéticas ciertas corrientes superguays y superprogres de la izquierda.
En català: benvolguts lectors, llegiu el darrer panflet vomitat a la web hiper-mega-progre, Kaos en la red. Una nova mostra de la ceguesa, el dogmatisme i l´obert antisemitisme de certes corrents d´esquerra. El que no entenc és com es pot anar d´antirracista per la vida i després difondre en les seves webs tot aquest material racista i antisemita? Qui ho entengui, que m´ho expliqui. En fi... patètic el article i patètiques també certes corrents de l´actual pijo-esquerra megra progre.

Arxiu del blog