Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dimarts, 1 de juliol del 2008

Shlomi sameaj

Estimados lectores:
Estoy muy contento porque voy a reemprender mis clases de hebreo moderno tras aparcarlas durante un año. El año pasado estudié hebreo moderno seis meses gracias a la gentileza de dos amigas mías israelies que vívian en Granada. Cuando se volvieron a Israel tuve que suspender mis clases y por problemas de horario con el curso del C.A.P. no pude asistir a las clases de hebreo en la facultad de letras como oyente. Pero hoy he retomado mis clases y prometo que si consigo que tengan continuidad y progreso bien con el hebreo este blog no será bilingüe, sino trilingüe :)
En català: Estic contentíssim perquè vaig a reemprendre les meves classes de hebreu després de tenir-les aparcades desde feia un any. En el 2007, de Gener a Juliol, vaig estudiar hebreu modern gràcies a la gentilesa de dues amigues meves israelianes que vivien a Granada. Pero quan elles van retornar a Israel em vaig veure obligat a suspendre les meves classes i aquest curs, degut a problemes d´horari, no he pogut assistir a les classes de hebreu modern I a la facultat de Lletres com a oient. Però avui he reiniciat les meves classes i si tinc sort i tot va bé espero que aquest blog en un futur pugui ser trilingüe.

2 comentaris:

Fer Nando ha dit...

Home, molt be. Jo no tinc cap idea d'hebreu, i és una làstima. Cada vegada que tinc una crisi existenciàl em planteix aprendre hebreu. Saluts!

Jaume ha dit...

Benvolgut Fer:

Si més endevant tens ocasió, no la perdis. L´hebreu és una llengua preciosa i val la pena fer l´esforç per a aprendre-la. Salutacions!

Arxiu del blog