Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dissabte, 12 de juliol del 2008

En mi nueva casa -- A la meva nova casa

Estimados lectores:
Hace casi una semana, desde el pasado Domingo, que estoy instalado en mi nueva casa, un estudio situado en el centro de Granada, muy cerquita de los Jardines del Triunfo. Ciertamente, estoy muy contento con el cambio y me siento ahora mismo como un super soltero. Bromas aparte, estoy muy contento de cambiar de aires tras pasarme tres años seguidos en una residencia de estudiantes.
Desafortunadamente no dispongo de internet en mi estudio y probablemente descienda el número de entradas del blog. De todas formas, voy a intentar postear al menos un par de veces por semana.
PD - Si venís a Granada os aconsejo el Café Picaro, un local que está super chulo en el Realejo. Ambiente un pelín bohemio y con conciertos de música en directo. Anoche, con mi amigo Roberto, estuve en uno de música brasileña aunque el plato fuerte del local son los conciertos de Jazz.
En català: Des del passat Diumenge estic instal.lat a la meva nova llar, un estudi situat al centre de Granada, molt aprop dels "Jardines del Triunfo". Després de passar-me tres anys en una residència d´estudiants, estic molt content amb el canvi, inclús, en ocasions, em sento com un super solter...
Desafortunadament, al estudi no disposo d´internet i això afectarà als postejos del blog. Però faré el possible per a postejar al menys un parell de cops per setmana.
PD - Si veniu a Granada us aconsello el "Café Picaro", un local que está molt bé, en ple barri del Realejo. Un ambient un pel bohemi amb concerts de música en directe. Ahir, a la nit, hi vaig estar amb el meu amic Roberto i vam poder gaudir d´ un concert de música brasileira en directe. Però segons m´han dit el plat fort del local són els concerts de Jazz.

2 comentaris:

Fer Nando ha dit...

Felicitats pel canvi, entonces.

Off topic: ets usuari de la ca.wikipedia.org ? Salutacions cordials.

Jaume ha dit...

Moltes gràcies :)!

No, no sóc usuari de la ca.Wikipedia.org

Salutacions!

Arxiu del blog