Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dijous, 25 de novembre de 2010

Kol Hakavod!

El Hapoel de Tel Aviv va guanyar ahir tres a zero al Benfica de Lisboa al estadi Bloomfield, aconseguint així la primera victoria d´un equip israelià a la Champions desde feia sis anys. Mazal Tov, però llàstima que desde jovenet simpatitzés més amb el Macabi de Tel Aviv (imagino que per veure´l any rera any a la Eurolliga de Bàsquet).

Castellano: el Hapoel de Tel Aviv ganó anoche su partido de Champions en el estadio Bloomfield frente al Benfica de Lisboa, consiguiendo así la primera victoria de un equipo israelí en la máxima competición continental del fútbol europeo en los últimos seis años. ¡Mazal Tov! aunque a mi siempre me ha tirado más el Macabi de Tel Aviv porque quizás lo he visto cada año en la Euroliga de Baloncesto y es un equipo que desde jovencito me caía simpático.

Fuente -- Font: Aurora Digital.

Arxiu del blog