Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dijous, 28 d’octubre del 2010

Israel no existe para la ANP -- Israel no existeix per a l´ANP

El passat mes d´Agost, quan les negociacions de pau directes estaven a punt de reiniciar-se a Washington, en els mitjans de comunicació afins al president Mahmoud Abbas es pagaven 100 dólars als ciutadans per nombrar "ciutats palestines ocupades" (en realitat, ciutats israelianes com Akko, Yaffo o Haifa). Una nova mostra de que l´ANP no reconeix a Israel i utilitza les negociacions de pau com una arma estratègica per a demonitzar Israel davant de l´opinió pública internacional.




En castellano: el pasado mes de Agosto, poco antes del reinicio de las negociaciones directas entre israelíes y palestinos en Washington, los medios de comunicación afines al presidente Mahmoud Abbas pagaban 100 dólares norteamericanos a los ciudadanos que en directo nombrasen a "ciudades palestinas ocupadas" (es decir, ciudades israelíes como Yaffo, Akko o Haifa). Una nueva muestra de que la ANP no reconoce a Israel y que sólo utiliza las negociaciones de paz como una arma estratégica para demonizar a Israel ante la opinión pública internacional.

Arxiu del blog