Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

diumenge, 8 d’agost del 2010

100 sobre 100

Lo conseguí, he sacado la máxima nota en el segundo examen semanal en el curso de Verano en el Ulpán. Ahora sólo me falta prácticar más el hebreo en la calle, pues con los compañeros de cuarto aquí en la residencia es misión imposible porque son principiantes y sólo hablan en inglés. Estoy contento por la nota, especialmente si tenemos en cuenta que el pasado Miércoles por la noche estaba bastante cabreado conmigo mismo por no haber estudiado más y haber aprovechado mejor la tarde. De hecho, cuando regrese a España echaré de menos vivir en hebreo: leer los anuncios por la calle, los titulares de la prensa, ver la Tv en hebreo o hablar con mis amigos de la residencia o de las clases en la Universidad de Tel Aviv. Si pudiera me gustaría quedarme más tiempo aquí...

En català: ho he aconseguit. He tret la máxima nota al segon examen setmanal d´hebreu al curs d´estiu al Ulpán. Ara només em queda practicar més la conversa al carrer amb la gent perque amb els meus companys d´habitació és imposible, ja que només parlen en anglès. Estic content per la nota, especialment cada cop que recordo el cabreig que tenía amb mi mateix Dimecres a la nit per no haver-me distribuït millor el meu temps durant la tarda i haver estudiat més. De fet, quan vaig començar a estudiar hebreu modern per lliure, amb una amiga meva, em vaig enamorar d´aquesta llengua i quan torni a Espanya trobaré a faltar viure en hebreu: llegir anuncis pels carrers, veure la Tv, parlar amb els amics de la residència o de la Universitat de Tel Aviv... Si pogués, m´agradaría quedar-me més temps aquí...

Arxiu del blog