Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dijous, 10 de setembre de 2009

Los pacifistas pro Hamas quieren boicotear a Noa en Barcelona -- Els pacifistes pro Hamas volen boicotejar a Noa a Barcelona.

Resulta que desde el Parlamento catalán y desde el departamento de presidencia de la Generalitat de Catalunya se decidió invitar a la cantante israelí Noa a participar en los actos conmemorativos de la Diada (la festividad nacional catalana) del próximo 11 de Septiembre. Pues bien, resulta que esa decisión no ha gustado a determinadas plataformas pro Hamas y pseudo pacifistas catalanas, como por ejemplo "Aturem la Guerra" o "So de Pau", y éstas han lanzado toda una campaña de difamación, insultos y llamadas al boicot de la mencionada cantante, presentándola como una belicista intransigente y obviando que Noa es una reconocida pacifista israelí. A esta campaña se han unido miembros de los partidos PSC y IC- Verds. La situación es realmente ridícula: primero la invitan, luego la difaman y piden el boicot a su concierto. En fin... ver para creer.


Pues bien, aquí (en inglés) podéis leer la estupenda respuesta de la cantante. De hecho, el fanatismo antiisraelí y la poca vergüenza de muchos de estos colectivos supuestamente pacifistas clama al cielo. Voy a decir lo que pienso y bien clarito: a Noa no se la boicotea por sus ideas, se la boicotea porque es israelí. Estoy seguro de que si Noa fuera jordana, egipcia o libanesa, los miembros de estos colectivos que piden el boicot irían todos al concierto y marcando paquete de tres culturas y de multiculturalismo.


En català: determinats colectius pro hamas i suposadament pacifistes han demanat el boicot per a la cantant israeliana Noa, convidada pel parlament català i pel departament de presidència de la Generalitat als actes conmemoratius de la Diada de demà. En fi... la poca vergonya d´aquests colectius no té limits perque no han dubtat en mentir i difamar per a justificar la seva defensa del boicot a la cantant. La resposta de la Noa la podeu llegir en anglès al seu blog.

En la meva opinió - i ho diré ben clar - a la Noa no se la boicoteja per les seves idees, sinó per ser israeliana. Si la Noa fós egipcia, jordana, siria o palestina, els bons jans que en demanen el boicot anirien tots plegats al concert i ho farien marcant paquet de multiculturalisme i tres cultures.

Per a un seguiment molt més exhaustiu d´aquest tema en llengua catalana, recomano la visita als posts del blog Cat-Israel.org





Arxiu del blog