Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dimarts, 19 de maig de 2009

Violencia judeofóbica en Buenos Aires -- Violència judeofòbica a Buenos Aires

Estimados lectores:

En plena celebración por el sexagésimo primer aniversario de la independencia de Israel, se produjo una brutal agresión judeófoba en Buenos Aires. Lo pueden leer aquí. Desgraciadamente, no me sorprende en absoluto. Una nueva muestra de lo que intento denunciar desde hace meses: en muchos casos - me atrevería a decir que en la mayoría - el antisionismo y la simpatía por la causa del pueblo árabe - palestino sólo son excusas para disfrazar la vieja judeófobia de siempre. Sin embargo, y lo más preocupante, es que esa agresión viene de supuestos grupos de izquierda, que supuestamente se autodefinen como antirracistas, antifascistas y defensores de los derechos humanos. Sobre esa izquierda que ha perdido el norte, habla de manera magistral Pepe Eliaschev en Radio Jai. Os dejo con el artículo. Merece la pena leerlo.

En català: benvolguts lectors, En plena celebració del seixanta un aniversari de la independència de l´Estat d´Israel es va produir un brutal atac judeòfobic a Buenos Aires. Ho podeu llegir aquí. Desgraciadament, no em sorprèn en absolut. De fet, ens trobem davant d´un fet que intento denunciar desde fà alguns mesos: en molts casos, la suposada simpatía per la causa del poble àrab palestí i les postures antisionistes només són una disfressa per al vell antisemitisme de sempre. Tanmateix, i el més preocupant, es que aquesta terrible agressió antisemita ve de grups d´extrema esquerra, que suposadament es defineixen com a antirracistes, antifeixistes i defensors dels drets humans. Sobre aquesta esquerra de dretes i que ha perdut el nord, escriu de manera magistral Pepe Eliaschev a Radio Jai. Us deixo amb l´article. Val la pena llegirlo.

Arxiu del blog