Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dissabte, 25 d’abril del 2009

Vaciando de contenido la lucha contra el racismo -- Buidant de contingut la lluita contra el racisme

Estimados lectores:

Os acordáis del panegírico de Pascual Serrano a Hugo Chávez que mencioné en uno de mis últimos posts? Pues bien, el susodicho panfletista, guiado por su dogmatismo de extrema izquierda, ha publicado recientemente un artículo en Rebelion.org, donde no duda en mentir en la traducción de parte del discurso de Ahmadineyad en Ginebra y sin ningún tipo de pudor vacía de contenido el concepto de lucha contra el racismo, haciéndole el juego a regímenes islamistas como el iraní, que viola los derechos humanos, cuelga a homosexuales de gruas y margina a las minorías étnico - religiosas, como por ejemplo a los Bahaís.

Además, guiado por los "sacrosantos" dogmas soviéticos sobre el Oriente Medio, intenta meter con calzador la idea de que Israel es un estado racista, muy muy muy malo y bla, bla, bla...

Cuando leo los artículos posteados en muchas webs de extrema izquierda, no sólo en Rebelion.org, siento vergüenza porque veo como están pisoteando unos nobles ideales, como la lucha contra el racismo, la solidaridad o la justicia social, convirtiéndolos en caricaturas y vaciándolos de contenido. ¿Cómo Pascual Serrano puede convencerme de que es un luchador contra el racismo cuando en su web o en Rebelion.org publica articulos antisemitas? ¿Como la gente de Rebelion.org puede defender que están a favor de la justicia social cuando prestan su apoyo a gobiernos islamistas, que son los primeros en discriminar a sus ciudadanos según su credo religioso u orientación sexual?

En fin... sólo son algunas reflexiones de lo bajo que puede llegar a caer la extrema izquierda por seguir unos viejos dogmas, manidos y falsos, que en un contexto de guerra fría y de descolonización sólo sirvieron para justificar el intervencionismo soviético en los continentes africanos y Asiático.

En català: de nou, en Pascual Serrano, guiat pel seu dogmantisme d´extrema esquerra, ha publicat recentment un article a Rebelion.org, on no ha dubtat a mentir sobre la part de la traducció del discurs d´Ahmadineiad a Ginebra, fent-li així el joc al retrògrad règim islamista iranià i buidant de contingut el concepte de lluita contra el racisme, doncs el bo d´en Pasqualet li està fent el joc a un règim que no dubta a discriminar als seus ciutadans ja sigui pel seu credo religiós o per la seva orientació sexual. Serveixi com a exemple els homosexuals condemnats a morts o la brutal persecució contra la minoría dels Baha´ai.

A més a més, guiat per les idees del "sacrosants" dogmes soviètics de l´Orient Mitjà, no ha dubtat en intentar penjar-li a Israel el sambenet de ser un estat racista, molt molt molt dolent i bla, bla, bla...

En resum, l´extrema esquerra i en Pascual Serrano em fan sentir vergonya. Molta vergonya. Perque estan buidant de continguts conceptes molt nobles, com la lluita contra el racisme, la solidaritat o la justicía social, convertint-los en còmiques caricatures. Posem un exemple: Com en Pasqualet em vol fer creure que està compromès amb la lluita contra el racisme si a les seves webs publica un munt d´articles antisemites? Com la gent de Rebelion.org em pot fer creure que defensen la justicia social quan no dubten a publicar panegírics de dictadors com Fidel Castro o donen suport a la corrent del islamisme, una corrent retrògrada que allí on s´implanta discrimina als seus ciutadans?

En fi... només són algunes reflexions de lo baix que pot arribar a caure la extrema esquerra. Qui sap quan tocaran fons?

Arxiu del blog