Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dijous, 28 d’agost de 2008

dos días históricos -- dos dies històrics

Estimados lectores:
Hace ahora casi diez años, la noche del 5 de Septiembre de 1998, el futbol chipriota vivió una noche histórica. Ese día, en la histórica ciudad de Larnaca, la selección chipriota, compuesta mayormente por futbolistas amateurs, derrotaba a la española por tres goles a dos, con goles de Engomitis, Gogic y Spoljaric; por parte española marcaron Raúl y Morientes. Aquí podéis leer datos interesantes sobre ese partido. Ayer, de nuevo, el futbol chipriota volvió a vivir una noche histórica con la clasificación del Anorthosis Famagusta para jugar la liguilla de la Champions League pese a caer derrotado por 1 a 0 en el campo del Olympiakos del Pireo griego.
Desde aquí mi felicitación al club Anorthosis de Famagusta, un club que, desde la invasión de la isla por parte del ejército turco en Julio de 1974, no juega los partidos en su ciudad - Famagusta - sino que lo hace en la ciudad de Limassol. Felicidades y muchos éxitos!.
En català: Recordeu la derrota de la selecció espanyola a Xipre ara fà gairebé deu anys?. No hi ha dubte que aquella va ser una nit històrica pel futbol d´aquesta petita illa mediterrània. Doncs ahir, amb la classificació del Anorthosis Famagusta per a la lligueta de la UEFA Champions League, el futbol xipriota va poder gaudir d´una altra nit de gloria. En efecte, l´Anorthosis, tot i perdre per 1 a 0 al camp del Olympiakos grec, va assolir l´objectiu i serà el primer equip xipriota que disputi la lligueta de la UEFA Champions League.
Desde aquí vull transmetre les meves felicitacions al Anorthosis de Famagusta, un club que desde la invasió de l´illa per part del excèrcit turc (Juliol del 1974) no juga a la seva ciutat i ho fà com a "exiliat" a la ciutat de Limassol. De nou moltes felicitats i molts èxits per a l´Anorthosis.

Arxiu del blog