Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

diumenge, 27 d’abril del 2008

Dolores se llamaba Lola

Estimados lectores:

Hoy os propongo escuchar a uno de los grupos de rock más míticos de España, Los Suaves, que empezaron su trayectoria músical a finales de los años 70. Os dejo con su tema "Dolores se llamaba Lola". El primer video es de un directo, pero no tiene una gran calidad de sonido. Mejor escucharlo en el segundo vídeo, ochentero, ochentero. Me encanta este rock macarra!!!.


En català: avui us proposo escoltar a un dels grups de rock més mític del panorama musical espanyol, "Los Suaves", que van començar la seva trajectoria musical fà uns trenta anys. Us deixo amb el seu tema "Dolores se llamaba Lola". M´encanta el seu rock macarra!!!


Arxiu del blog