He aquí un ejemplo de lo que digo en el título. Manuel Pizarro, tras hacer el ridículo en su debate con Solbes el pasado Jueves (no es que Solbes me gustase pero si le ganó a Pizarro por goleada, pues el susodicho parecía un papagayo que sólo repetía slogans), se autoproclama vencedor del mismo en una entrevista publicada en el diario El mundo.
Así va este país de chiste llamado España. Pero con estos políticos demagógicos, populistas y caraduras, que desconocen la palabra autocrítica y que no saben estar a la altura pues no me extraña. En fin... patético.
En català: Els polítics espanyols no tenen cap tipus de vergonya, al contrari. En Manuel Pizarro del PP n´és un bon exemple. Després de perdre el seu debat del passat Dijous amb Solbes per golejada, ara surt dient que ell va ser el guanyador. Vergonyós, es va limitar a repetir consignes com un lloro sense sentit i ara diu que ell va guanyar. Ho podeu llegir en aquesta entrevista que publica avui El Mundo. En fi... aquest es un país de xiste i patètic. Però amb aquesta classe política no m´estranya gens.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada