Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

dimarts, 7 de juny de 2011

Seguimos en contacto -- Seguim en contacte

Queridos amigos y lectores:

He reciclado un blog de un viejo proyecto fallido y a partir de ahora publicaré allí todos los textos que escriba, se publiquen o no en los medios con los que he colaborado en los últimos meses, como por ejemplo la web de la ACAI o el periódico Reus Digital.Cat.

Os cuento brevemente un poquito sobre el blog. Lo inicié hace dos años y pico pero se quedó sólo en un esbozo. La tesis doctoral, las clases de hebreo moderno en la Universidad y actualizar este blog no me dejaron tiempo para dedicarme a ese proyecto (un blog donde quería traducir al catalán vídeos de Memri o de Palestinian Media Watch) y se quedó en nada, sólo en una buena idea o a lo sumo en un esbozo. Hace unas semanas, aprovechando el "mono" de escribir por la caída temporal de blogger por fallos técnicos, decidí volver a entrar, adecentarlo un poco y publicar allí  mis artículos para recopilarlos en un blog (además de añadir articulos, vídeos o fotos que me llamasen la atención y que aquí no tuviesen cabida), en un blog para mi, de una forma un tanto friki y de ahí el nombre de "Hummus o Falafel?" (dos de mis platos favoritos).

Ahora, tras estar meditando desde mi regreso de Tel Aviv en Septiembre, al dar por finalizada la etapa en este blog de "Entre Dos tierras", voy a continuar con el lavado de cara del blog y allí voy a publicar todos mis escritos de análisis de política internacional,  especialmente para poder seguir debatiendo y en contacto con todos vosotros. Amigos, nos vemos en el blog "Hummus o Falafel?". Si en el futuro vuelvo a ser un hombre "Entre Dos tierras" volveré a abrir el blog y a narraros nuevamente aquí mis anécdotas y reflexiones. No es pues quizás un adiós definitivo a este blog sino una despedida temporal. Amigos, muchas gracias por todo y nos seguimos leyendo!.

PD - Aunque el blog estaba pensado exclusivamente en catalán, también publicaré textos en lengua castellana. 

En català: Benvolguts amics i lectors: he decidit reciclar un blog friki que tenia des de fa un parell d`anys i allí publicaré els meus nous escrits d`anàlisi de política internacional. Us explico brement: aquest blog va néixer amb la finalitat de traduir al català vídeos de Memri o de Palestinian Media Watch, però la manca de temps va fer que el projecte finalment quedés en una idea, un esbós, sense acabar de materialitzar-se. Ara fa algunes setmanes, aprofitant el "mono" que tenia d`escriure degut a la caiguda temporal de Blogger per errades tècniques, hi vaig entrar novament i li vaig començar a fer un petit rentat de cara amb la finalitat de publicar allà els meus articles i notes de la pàgina de Facebook per a tenir-los recopilats (a més d`altres fotos, vídoes o articles que no tinguessin cabuda en aquest blog), en un blog per a mi, d`una manera un tant friki (per això li vaig posar el nom de "Hummus o Falafel?", dos dels meus plats favorits).

Ara, acabada l' etapa del blog "Entre Dos Tierras", després de molt meditar en els darrers mesos (especialment des del meu retorn de Tel Aviv el passat mes de Setembre, crec que pot ser una bona idea publicar els meus textes en el nou blog per a poder seguir debatint i en contacte amb tots vosaltres. Amics, ens llegim al blog "Hummus o Falafel?" i si més endevant torno a ser un home "Entre Dos tierras" doncs tornaré a obrir aquest blog per a narrar-vos també aquí les meves reflexions i aventures. Amics, vosaltres heu estat la meva font d' inspiració per a continuar sempre amb el blog i escrivint, espero que ara ens continuem llegint!

PD - Tot i que el blog està plantejat exclusivament en català també postejaré els articles en castellà que en el futur pugui escriure.

 

5 comentaris:

A. ha dit...

Magnífico, y gracias!

sisco ha dit...

hoy he comprado humus.
felicidades y suerte en tu nueva andadura.

Jaume ha dit...

Amigos muchas gracias!. A medida que vaya escribiendo textos los iré publicando allí. Posiblemente, las publicaciones no sean tan continuadas como en este blog pero espero que ganen en calidad. Amigos, muchas gracias nuevamente y nos vemos allí. Jag Shavuot Semeaj!!

Lior ha dit...

:_)
Quin alleugiment!!!

David ha dit...

Et continuaré seguint, Jaume. Molta sort!

Arxiu del blog