Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

divendres, 4 de març de 2011

El PSOE considera a Gaza como un "campo de concentración" -- El PSOE considera a Gaza com un "Campo de Concentración".

José Antonio Pérez Tapías, profesor de la UGR, diputado socialista por Granada en varias legislaturas, ex delegado de Cultura de la Junta de Andalucía en la misma provincia entre 2004 y 2006 y portavoz de "Izquierda Socialista", es un claro ejemplo del populismo revolucionario de salón anti-israelí existente en el PSOE. En noviembre del 2009 ya denuncié en el blog un artículo suyo escrito en el periódico provincial, El Ideal de Granada, donde comparaba el vallado defensivo israelí en Cisjordania con el muro de Berlín. Pues bien, hace unos meses, Pérez Tapias volvió a demonizar a Israel en un nuevo artículo de opinión publicado en el periódico Granada Hoy, en el que compara a la Franja de Gaza con un "campo de concentración", distorsiona el conflicto, miente sobre la operación anti terrorista "Plomo Fundido", pide el fin del bloqueo de la Franja y legitima las tesis defendidas por el Hamas.

Este articulo claramente tendencioso y quasi apologético del Hamas se puede leer a día de hoy en la web del PSOE, en el apartado de Izquierda Socialista. Lo más graciosos es que con estas posturas acríticamente pro palestinas, el gobierno de ZP quiere jugar un papel clave de mediador en el proceso de paz entre israelíes y palestinos en Oriente Medio...

PD - Otra muestra de la israelofòbia i judeofòbia existente en este estado ha sido la suspensión de unas jornadas de gastronomía israelí en la población vasca de Hondarrubia (Guipuzkoa) debido a las amenazas de grupos de extrema izquierda y de la izquierda abertzale (Cat-Israel.org).

(En la foto, Pérez Tapias. A la foto, Pérez Tapias. Font--Fuente: El Ideal de Granada).

En català: José Antonio Pérez Tapias, Professor de la UGR, diputat socialista per Granada en dues legislatures, ex delegat de Cultura de la Junta de Andalucía a la mateixa provincia entre els anys 2004 - 2006 i portaveu d`"Izquierda Socialista" és un clar exemple de la demagogía populista de revolucionaris pijos de saló existent al PSOE. Ja al mes de Novembre del 2009 (quan encara estava cursant els meus estudis de doctorat a Granada) vaig denunciar en aquest mateix blog un article seu escrit al diari "El Ideal de Granada" on comparava el vallat defensiu israelià amb el mur de Berlín. Doncs bé, el passat mes d`Agost va publicar un altre artícle clarament tendenciós al diari Granada Hoy en el qual, seguint l`estela de Saramago, compara la Franja de Gaza amb un "campo de concentración", distorsiona el conflicte, menteix sobre l`operació anti-terrorista "Plom Fós", demana el fi del bloqueig de la Franja i legitima les tesis defensades pel Hamas.

Doncs bé, aquest article clarament tendenciós i gairebé apològetic del Hamas es pot llegir a la web del PSOE, en l`apartat d`"Izquierda Socialista". I amb aquesta postura acriticament pro-palestina, el govern del PSOE vol jugar un paper clau com a intermediari en el procés de pau entre israelians i palestins a l`Orient Mitjà...

PD - Una altra mostra de la israelofòbia i judeofòbia existent en aquest estat la trobem en la suspensió d`unes jornades gastronòmiques israelianes a la localitat viscaïna d`Hondarrubia per la pressió de grups radicals abertzales i d`extrema esquerra (Cat-Israel.org).

Arxiu del blog