Blog bilingüe (catalán - Castellano) sobre mis aventuras, mis reflexiones y temas de actualidad, especialmente centrados en Oriente Medio y en la desinformación existente acerca de Israel.

Blog bilingüe castellà-català sobre les meves aventures, reflexions i altres temes d´actualitat, especialment centrat en l´Orient Mitjà i en la desinformació existent als nostres mitjans sobre Israel.

divendres, 18 de març de 2011

Bye Bye Spain?

Es una posibilidad que estoy meditando para hacer algo de provecho y acabar con el "impasse" de estos últimos meses. Durante estos últimos años he estado liado con mi tesis doctoral y mis estudios de hebreo moderno, primero por libre con unas amigas mías y luego en la Universidad. Pero desde que regresé de Tel Aviv el pasado mes de Septiembre no he hecho nada bueno, nada de provecho: mi tesis doctoral está paralizada desde el Verano (con la dificultad añadida de no poder consultar las fuentes con tanta facilidad como en el CEBNCH de Granada), igual ocurre con mi hebreo y mi búsqueda de empleo está siendo un verdadero fracaso y dolor de cabeza., lo reconozco. Ha llegado un momento en el que estoy hecho un lío y he pensado que quizás me iría bien salir fuera un tiempo para trabajar y perfeccionar mis conocimientos de inglés. Estoy buscando información y tengo que pensarlo pero no me desagrada la idea...

En català: es una posibilitat que estic meditant per a fer alguna cosa de profit després de l`"impasse" dels darrers mesos. Durant aquests darrers anys he estat embolicat amb la tesi doctoral i amb els meus estudis d`hebreu, primer amb unes amigues meves israelianes i després a la Universitat. Però des de la meva arribada de Tel Aviv el passat mes de Septembre no he fet res de bó, un veritable fracàs, ho reconec: la meva tesis paralitzada des de inicis d`estiu (amb la dificultat de no poder consultar les fonts amb la meteixa facilitat que a l CEBNCH deGranada), el meu hebreu a les últimes perquè no he tornat a practicar-lo des de la meva estada a Israel i la meva recerca de treball, un fracàs estrepitós, a més d`un maldecap. Ha arribat un moment en el que tinc el cap fet un embolic i he pensat que potser m`aniría bé buscar feina fora d`Espanya i aprofitar la meva estada a l`extranger per a perfeccionar el meu anglès. Estic cercant informació i la idea m`agrada...

3 comentaris:

David ha dit...

Ánimo y fuerza, Jaume, no des la batalla por perdida.
Cualquiera que sea la decisión que tomes, seguro que será la buena. Podrías intentar acabar el doctorado, de alguna forma y de alguna manera, intentando volver a Andalucía o bien, si lo ves como algo que te va a servir mas, profesional y personalmente, y te puede abrir nuevos horizontes, pues márchate afuera. Que duda cabe que el panorama en este país está negro en casi todos los campos laborales, si puedes irte afuera, podrías encontrar oportunidades muy buenas que te podrían ser útiles a la larga.
Sea como sea, mucho ánimo y venga, adelante, que podrás con todo.

Lior ha dit...

Si ha de servir per tenir un corresponsal de luxe a l'extranger, que prou falta ens fa (de correntots ja en tenim), Endavant!
Ep! El bloc el pots seguir fent igualment, eh!

Jaume ha dit...

David, muchísimas gracias por los animos! :)

Lior, jeje, el blog continuarà sigui on sigui i fins i tot crec que pot guanyar en continguts si milloro molt el meu anglès ;)

Arxiu del blog